Fotografije ki prodajajo vaše izdelke
Glede na sedanje zahteve spletnega trgovca Amazon je pravilnost in kvaliteta fotografije izdelkov in produktov še kako pomembna. Reklamno fotografiranje, fotografiranje izdelkov in produktov za prodajo na spletu ali Amazonu je še kako pomemben del za uspešno prodajo. Ne le število točk (ang. pixlov) fotografije, temveč tudi kvaliteta in kot svetlobe pri fotografiranju. Slednje se še toliko bolj vidi pri fotografiranju zahtevnih izdelkov kot so steklenice ali prozorna plastika. Na teh se pogosto vidijo presvetljeni deli, odboji okolice ali pa celoten izdelek izgleda slabše kot v resnici. Čeprav vas ponudniki telefonov in influencerji prepričujejo, kaj vse je mogoče posneti in obdelati na telefonu, je za dobre fotografije produktov še kako pomembne da le te nastanejo v studiu. Studijske fotografije so narejene pod kontrolirano svetlobo, ki jo omogočajo fleši. Svetloba je usmerjena na fotografirani izdelek pod zato najboljšim kotom, da le ta poudari obliko in strukturo izdelka. Reklamno fotografiranje izdelkov in produktov za prodajo na spletu in pri največjem spletnem trgovcu Amazonu je osnova za dobro prodajo, saj se več kot 65% odločitev za nakup zgodi na podlagi dobrih fotografij.
Da se bo vaš izdelke v iskanjih pojavljal čim višje hkrati pa skrbel za prepoznavnost znamke je ključno, da vaš izdelek stranke opazijo. Izstopajoči izdelki, ki pritegnejo pozornost tudi povečujejo prodajo. Zato je fotografije, ki vaš produkt primerno predstavijo, osnova za uspešno konkuriranje pri največjem spletnem trgovcu. In potrebno se je zavedati da je na Amazonu vselej najbolj pomembna prva fotografija. Če je ta uspešna bodo potencialni kupci nadaljevali z ogledom preostalih fotografij izdelka. Prav tako pa se bo prva fotografije izdelka pojavljala kot predogled v vseh iskalnikih (Google, Bing, Microsoft Edge, Yahoo).