Reklamno ali predstavitveno fotografiranje izdelkov in produktov.
Dobre reklamne ali predstavitvene fotografije izdelkov in produktov so ključ do uspešne prodaje
Dokazano je da je v primeru spletne prodaje v 65% odločilno za nakup, dobra fotografija izdelkov. Zato dobrre reklamne fotografije izdelkov in produktov v primeru Amazona ni le sredstvo za pritegnit pozornost temveč tudi za vašo stopnjo konverzije in izgradnjo znamke ki bo prepoznavna za kupce, predvsem pa lahko prepreči vračanje izdelkov, češ da ne ustrezajo videnemu – torej zavajajoče fotografije, ki preveč olepšujejo izdelek niso dobrodošla.
Za vas fotografiram vaše izdelke na kreativen in svež način, tako da so poudarjene prednosti in posebnosti vašega izdelka, pri gledalcu pa vzpostavijo željo in zanimanje za izdelek. Po potrebi fotografije digitalno manipuliramo in jih naredimo bolj zanimive. Vse z namenom vpliva na potrošnikova čustva in predstavitvijo kaj je dodana vrednost izdelka: sreča, zadovoljstvo, užitek, uporabnost, občudovanje, status. Za takšne potrebe reklamnega fotografiranja izdelkov oz. komercialnega fotografiranja produktov se običjano uporabijo modeli v zrežiranem ali resničnem okolju.
Fotografiranje izdelkov za Amazon
V zadnjem času sem za različne naročnike pripravil več celostnih predstavitev za prodajo na Amazonu. Spletna trgovina Amazon se namreč strogo drži pravil katere fotografije izdelka so sploh dovoljene. Vaše fotografije opremimo z merami in napis, ki poudarijo prednosti vašega izdelka, hkrati za vas naredimo tudi fotografije, ki prikažejo uporabo izdelka in fotografijo kako vaš izdelek kaže na življenski slog (lifestyle photo).
Postopek studijskega fotografiernja izdelkov
Zato vse izdelke fotografiram na beli podlagi na različne načine: vedno posnamem posamezni izdelek (tudi če se prodaja v kompletu) iz različnih kotov in njegove detajle. Nato posnamem več fotografij uporabe izdelka (kaj lahko damo v izdelek). V procesu računalniške obdelave se izdelek retušira, izreže po potrebi pomnoži (za primer glej spodnji primer obešalnika), opremi z merami izdelka in napisi, ki poudarjajo njegove prednosti in posebnosti.
Naj omenim da je fotografiranje preprostih izdelkov iz plastike pogosto precej zahtevno delo. Prozorni izdelki na beli podlagi morajo ostati prozorni, ne presvetli, ne pretemni, z jasnimi robovi in pravimi odtenki barv.

Za potrebe dobre predstavitve izdelka in primerljivosti z drugimi izdelki, se izdelki fotografiranjo na beli podlagi. Tako se najbolje vidijo podrobnosti izdelka, kar omogoča da se poudarijo posebnosti in drugačnosti vašega izdelka. Prav zaradi primerljivosti in poudarjanja drugačnosti izdelkov so fotografije na beli podlagi (ang. tabletop) potrebne za večino spletnih platform za prodajo (Ebay, Amazon, Alibaba). Zato je Amazon pripravil pravila kako mora biti fotografiran izdelek (fotografija celega izdelka na beli podlagi) in kako lahko poudarimo njegovo primerljivost (mere izdelka), uporabnost, prednosti pred podobnimi izdelki. Zaradi omenjenih razlogov je zelo pomembno, da se držimo Amazonovih pravil glede fotografij. V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da nam fotografije zavrnejo in potem moramo vnovično čez postopek odobritve fotografij. A morda je to še sprejemljivo in nam nekaj dni brez prodaje izdelka ne predstavlja oviro. Dolgoročno precej slabše je da nam stranke zaradi neustreznosti množično zavračajo izdelek in nam dajejo negativne komentarje.
Zahteve za kvaliteto fotografij | Sprejemljiva fotografija | Ne sprejemljive fotografije |
Velikost fotografije | Zaželjena 1000 px ali več Priporočena 2560 px | Manj kot 500 px |
Velikost izdelka | Zased naj vsaj 85 %, vedno naj bo na fotografije cel izdelek | 100% ali le 50% |
Format fotografije | 1 x 1 oz kvadrat | |
Barva ozadja | Čisto bela | Kar koli drugega |
Vrsta datoteke | JPEG; PNG; GIF; TIFF | AI, PSD, PDF |
Vrsta fotografije | Lepo osvetljen izdelek z realnimi barvami | Na glavni fotografiji naj ne bo besedil, robov, logoto, manekenov |
Način prikaza barv | RGB ali CMYK | Črno-bele, večkanalne… |
Cenik fotografiranja izdelkov
Primer kompleta šestih fotografij za prodajo izdelka na Amazonu.
Zgornje fotografije so paket fotografij za prodajo na Amazonu. Vsebujejo vse kar je za dobro predstavitev izdelka oziroma produkta potrebno. Poudarjene so njegove prednosti, detajli in možnosti uporabe, za povrhu pa je dodana lifestyle fotografija oziroma fotografija življenjskega sloga.